poniedziałek, 13 kwietnia 2009

Spacerowo po Coity Castle.

Wczoraj wybraliśmy się na krótki spacerek do ruin zamku w Coity...
Fotografowanie zabytków nie jest moją mocną stroną więc znów będzie kilka portretów...
Wszystkich, którzy chcą zobaczyć więcej zdjęć tego wspaniałego obiektu zapraszam chćby tu.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Pozdrawiam! ;)

2 komentarze:

  1. Nie wierzę... użyłeś zooma?!?.. :-) :-) :-)

    Świetna czarnobiel, szczere gratulacje! Kadrowo też górnolotnie, mój faworyt - trójka :-)

    ...zacznij pokazywać foty na jakimś forum, niech się ludzie uczą :-)

    Pozdroofcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki!
    ...a to ja miałem zooma zapiętego?...cholera, nie zauważyłem! ;)

    Zobaczę, może w końcu odważę się na jakieś forum... :)

    OdpowiedzUsuń